ثبت ۲ هزار و ۸۹۸ درخواست فروش غیرحضوری انشعاب آب و فاضلاب در سامانه ۱۲۲
جارستان؛در دو ماهه فروردین و اردیبهشت سال جاری، تعداد ۲ هزار و ۸۹۸ درخواست فروش غیرحضوری انشعاب آب و فاضلاب در سامانه ۱۲۲ ثبت شد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ قائم مقام مدیرعامل این شرکت امروز گفت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب به مردم
جارستان؛در دو ماهه فروردین و اردیبهشت سال جاری، تعداد ۲ هزار و ۸۹۸ درخواست فروش غیرحضوری انشعاب آب و فاضلاب در سامانه ۱۲۲ ثبت شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ قائم مقام مدیرعامل این شرکت امروز گفت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب به مردم استان، خدماتی از قبیل اعلام و پیگیری حوادث و اتفاقات، خرید انشعاب، اعلام کارکرد کنتور، دریافت و پرداخت قبض و ثبت شکایات توسط سامانه ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب گیلان با شماره تماس ۱۲۲ به صورت شبانه روزی ارائه می شود.
هادی نیزه باز افزود: در همین راستا در دو ماهه ابتدای سال جاری ۲ هزار و ۸۹۸ فقره درخواست فروش انشعاب در این سامانه ثبت شد.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تاسیس این سامانه در شهریور سال ۱۳۹۶ تاکنون ۵۳ هزار و ۷۱۶ تماس مردمی مبنی بر فروش انشعاب به صورت غیرحضوری ثبت شده است.
برچسب ها :آب و فاضلاب،آب و فاضلاب رشت،گیلان،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰